konstenattlyckas.blogg.se

En blogg om min strävan mot framgång, både materiellt och spirituellt.

Välkommna!

Publicerad 2016-06-13 13:53:23 i Allmänt,

Mitt första inlägg på Blogg.se!
 
Jag eter Sven och bor med en kompis i en förort till Sthlm. Jag drivs starkt av att utveckla mig som person och det är också vad denna bloggen ska handla om.
 
Aktier
Jag har några mål i livet och att bli rik är ett av dom. Jag har bland annat en stor investering i svenska Starbreeze vilket är skitkul då det går mkt bra. Jag letar dock nya möjligheter varje dag. Jag läser företags årsredovisningar etc.
 
Träning
Jag har också som mål att få "drömkroppen". Jag hoppas kunna nå detta så snart som möjligt. Jag tränar faktiskt inte på gym utan kör massa hemmaträning. Håller på att bygga upp ett litet "hemmagym". Beställde nyss en chinsstång från denna sidan. Sen har jag tänkt att köpa träningsbänk, skivstång och eventuellt hantlar och lite mer grejer.
 
Spiritualitet
Jag mediterar även dagligen och tror det är mycket bra för ens psykiska välmående.
 
Det var allt för idag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela